Atención primaria,hospital ou PAC?

Iniciado por Lupy_rupy, 28 de Marzo de 2011, 00:12:32 AM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

Lupy_rupy

Ola!!
Levo tan so traballando de enfermeira no Sergas 3 anos e cando teño os contratos máis estables é no verán , claro.Pois ben,case sempre escollo atención primaria (estou na lista de pull de primaria pero tamen me poden chamar pola xeral para hospital se é mais de un mes) pero este ano quixera facer algunha viaxe e nin me dan LDs e en at primaria so libro fins de semana,se non teño garda de sábado.Que me recomendades para librar alguns dias seguidos e poder facer vida,PAC ou hospital??teño expericiencia nos dous pero non sei q escoller.

Grazas! :yum:

Fortecortín


parchesacro

Hola, Lupy, aquí una que no precisa traducción, pero en lo sucesivo, por favor, recuerda que es un foro popular  :great:
Mejor coge PAC, porque en hospital para que puedas librar lo bastante vas a tener que hacer turnos dobles, que si no, no te cuadra. Sueles tener aprox. entre 4 y 6 días libres (sin contar salientes), y a veces la super te clava turno en el libre "para cuadrar horas". Claro está también todo depende de cuánto tiempo estés con el contrato, pero imagino que te darían sobre 3 meses.
Sobre suplencia en PAC no te puedo orientar, pero por lo que he leído, creo que ahí tienes tú más información que yo.
Espero haberte orientado.
Dogsada...