Jujel...o google??

Iniciado por ro, 29 de Enero de 2008, 01:22:19 AM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

ro

Rapaces!!! Xa coñecedes o jujel???
Que pasada...ao mellor xa sabedes da páxina www.jujel.es se non é así...non podedes deixalo para máis adiante,é unha chulada...non quero adiantar moita información...é mellor que o vexades vós mesmos!!
Xa me contaredes!!
Bikiños mil para os meus veciños :occ:


isapa


Capi

Xa o puxen coma paxina de inicio no meu ordenata.  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Capi

begobego


Mosa

¡Cajonomundo!..cánto me justa  :yahoo:
Nunca te rias de los sueños de los demás, el que no tiene sueños, no tiene mucho...


ro

Que vos dixe nen@s?? :thumbup: A min encántame!! E además lle cambian cada día o subtítulo...hoxe é juuuuuujel pero o luns era..."e ademáis funsiona"  :loool: É un privilexio...


ALMADEMAR

oes!!  acabolle de botar unha ollada ao jujel ese   :loool: :loool: estache moi ben.... :21fiesta: :21fiesta:
....me sobra tierra ....me falta mar.....
....si me juzgas sin conocerme....no mereces mi atención...

salud

arre demo, estache ben a cousa!!!
cada cosa tiene su belleza pero no todos pueden verla

Gamberro forever

Lo siento chamacos, pero yo no hablo su idioma... (esto teneis que leerlo con acento mejicano)
:whistling:
Un hombre no puede equivocarse siempre...

Capi

Cita de: Gamberro en 06 de Febrero de 2008, 12:31:25 PM
Lo siento chamacos, pero yo no hablo su idioma... (esto teneis que leerlo con acento mejicano)
:whistling:


¡¡No mames Güey!!, que poca madre, no te hagas pendejo que tu eres mas gallego que los meros tojos.

Tradusión Simultanea o galego por xentileza do Jujel:

¡¡Non fodas cabrón!!, que pouca vergoña, non te fagas o parvo que ti es mais galego que os mesmos toxos.

:loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool:
Capi

Gamberro forever

Oiga, brother... ¿qué chingada es eso de los tojos?... es que me hablan en idiomas extraños y no les entiendo...
:occ:
Un hombre no puede equivocarse siempre...

Beika

Outros sitios juais  !!!!!!!!!!!


:loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool:

Gamberro forever

Cita de: Beika en 16 de Febrero de 2008, 18:18:33 PM
Outros sitios juais  !!!!!!!!!!!


:loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool:
Oye maña... tú también te has infiltrado en medio de estos gashegos boludos...
:occ:
Un hombre no puede equivocarse siempre...

ro

Non sabía eu que o jujel puideser desencadear polémica no foro???  :occ:
Cada quen que pense o lle pete, eu só digo que eu tamén o teño cómo páxina de inicio, que é moito más chusquiño que a versión en castelán, e que ten uns subtítulos moi coñeros..."o buscador máis sesi"... :loool: :loool:
E aínda por riba cambian cada pouco tempo, non cada día como eu pensaba!! :thumbup:


ro

#14
Otro google...  :thumbup: éste es para ahorrar energía!!!  :occ: Copio y pego lo que me acaba de llegar al correo por si os interesa

Si Google tuviera una pantalla negra, teniendo en cuenta la gran cantidad
de personas que lo usan, se calcula que se ahorrarían unos 750megavatios/hora anualmente" Como respuesta a esto, Google ha creado una versión negra, llamada Blackle, con exactamente las mismas funciones que la versión en blanco pero, obviamente, con un consumo de energía menor.
Úsalo, cada poquitito cuenta, no?.....

http://www.blackle.com/ y http://es.blackle.com/ en español