LISTAS SERGAS 2009

Iniciado por benzodicepina, 21 de Diciembre de 2006, 12:27:30 PM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

Lilita

Cita de: Pingo en 10 de Marzo de 2010, 19:53:34 PM
Una duda: para que empiecen a llamar ¿hay que esperar a que se resuelvan los recursos de alzada? ¿o va independiente? es decir ¿se usan las listas mientras no se resuelven los recursos y luego se actualizan con el resultado de los recursos?.

Gracias

Empiezan a funcionar el día siguiente a la publicación en Doga (el Sábado 10/03) independientemente de los recursos de alzada.

veroesva

Tanto tiempo esperando.... que ahora me resulta dificil de creer que sea YAAAAAA!!! Me alegro un monto...
Alguien sabe si despues de pasar toda la ultima convocatoria en el POOL vas a la nevera o hay posibilidades de seguir con contratos "algo mas decentes"??? jejejejeje.... Es de las primeras veces que escribo pero me encanta este foro.. enhorabuena a todos los que participais!!!  :21fiesta:

aradiah

buenaaaas! a ver si me aclarais: consto como admitida en: lista general + lista pool + urgencias extrahospitalarias + estrahospitalaria corta duracion.
en las reclamaciones ya envie la documentación para quitarme de las de extrahospitalaria.
asi que quedaría (a no ser que mi reclamación no fuese correcta) en lista general + pool.
tengo que renunciar a estar en una de las 2 listas??? o puedo constar apuntada en las 2???

Lilita

Cita de: aradiah en 10 de Marzo de 2010, 20:28:25 PM
buenaaaas! a ver si me aclarais: consto como admitida en: lista general + lista pool + urgencias extrahospitalarias + estrahospitalaria corta duracion.
en las reclamaciones ya envie la documentación para quitarme de las de extrahospitalaria.
asi que quedaría (a no ser que mi reclamación no fuese correcta) en lista general + pool.
tengo que renunciar a estar en una de las 2 listas??? o puedo constar apuntada en las 2???


http://www.tablonenblanco.com/smf/index.php?topic=853.msg207510#msg207510


isapa

Si te refieres a desapuntarte de las generales, pues la respuesta es no.

Alexita

A ver se me podedes axudar!Levo varos anos fora e agora volta a nosa terriña,cando marchei non existía o programa "gacela" no Sergas e agora estou preocupada porque non sei como funciona..Alguén sabería decirme se existe formación sobre dito programa?Grazas a tod@s por facer mais "levadeira" esta angustia que nos acompaña

Luck

Si empiezan a funcionar al día siguiente que sería sábado.... Llamarán a partir del lunes, no? Porque llaman de lunes a viernes de 8:00 a 15:00 h para dar contratos.
Ains qué nerviosita estoy!  :occ:

Bolboreta

Cita de: Alexita en 11 de Marzo de 2010, 13:56:17 PM
A ver se me podedes axudar!Levo varos anos fora e agora volta a nosa terriña,cando marchei non existía o programa "gacela" no Sergas e agora estou preocupada porque non sei como funciona..Alguén sabería decirme se existe formación sobre dito programa?Grazas a tod@s por facer mais "levadeira" esta angustia que nos acompaña

É moito máis doado do que pensas, aquí tes:
http://www.tablonenblanco.com/smf/index.php?topic=565.0

Eu nunca traballara con gacela e afíxenme  :thumbup:
Death is easy, peaceful... life is harder...

monrc

Publicada lista definitiva de contrataciones

http://www.xunta.es/Dog/Dog2010.nsf/FichaContenido/95FE?OpenDocument

CitarResolución do 5 de marzo de 2010, da Dirección de Recursos Humanos, pola que se procede a dar publicidade ás listaxes definitivas de persoas aspirantes a vinculacións temporais nas institucións sanitarias do Servizo Galego de Saúde, en diversas categorías sanitarias e de xestión e servizos, correspondentes ao proceso de incorporación de novos méritos e selección de novas persoas aspirantes, formalizado pola Resolución do 1 de abril de 2009 do citado centro directivo.

O proceso de incorporación de novos méritos polas persoas aspirantes xa inscritas e a selección de novas persoas aspirantes para vinculacións temporais nas institucións sanitarias do Servizo Galego de Saúde foi formalizado pola resolución deste centro directivo do 1 de abril de 2009 (DOG nº 73, do 17 de abril).


De conformidade coas atribucións conferidas polo Decreto 311/2009, do 28 de maio (DOG nº 109, do 5 de xuño), polo que se establece a estrutura orgánica dos servizos centrais do Servizo Galego de Saúde, e na Orde do 15 de xuño de 2009 (DOG nº 119, do 19 de xuño), sobre delegación de competencias en órganos centrais e periféricos do Servizo Galego de Saúde, esta Dirección de Recursos Humanos


RESOLVE:

Primeiro.-Darlle publicidade ás listaxes definitivas, de acordo co establecido na Norma Xeral 6.1.3 do Pacto sobre selección temporal (DOG nº 104, do 1 de xuño), e coa base oitava da resolución da convocatoria, unha vez rematado o proceso de baremación de méritos dos aspirantes inscritos nas categorías sanitarias e de xestión e servizos que se relacionan deseguido, todas elas de ámbito de área sanitaria:


-Persoal médico de familia.

-Persoal médico de urxencias hospitalarias.

-Pediatra.

-Odontólogo e odontóloga.

-Persoal de enfermaría (DUE).

-Matrón e matrona.

-Técnico/a en coidados auxiliares de enfermaría.

-Cociñeiro e cociñeira.

Segundo.-As listaxes definitivas estarán expostas nos tabolerios de anuncios das direccións provinciais e das institucións sanitarias do Servizo Galego de Saúde, así como na páxina web do organismo (www.sergas.es).


Terceiro.-As persoas aspirantes na categoría de persoal de enfermaría (DUE) que figuren admitidas na condición de titular, na lista dunha área especial de enfermaría xunto a outra ou outras listas especiais (curta duración de urxencias de atención primaria e/ou curta duración de atención especializada), deberán optar por unha delas, mediante escrito formalizado perante a dirección provincial correspondente dentro do prazo de dez días contado a partir do día seguinte ao da publicación no Diario Oficial de Galicia desta resolución. De non formalizar a opción dentro do prazo, será mantido na lista da área especial de enfermaría, e dado de baixa na outra ou outras listas especiais, de ser o caso. Disporán do mesmo prazo aquelas persoas aspirantes que figuren admitidas como titular na lista especial de curta duración de urxencias de atención primaria e na lista especial de curta duración de atención especializada, de modo que, de non formalizar a opción por unha delas dentro do prazo indicado, serán mantidos como titulares na lista especial de curta duración de atención especializada, e serán dados de baixa na lista especial de curta duración de urxencias de atención primaria.


Cuarto.-As persoas aspirantes na categoría de técnico/a en coidados auxiliares de enfermaría que figuren admitidas na condición de titular, na lista da área especial de saúde mental xunto á lista especial de curta duración de atención especializada, deberán optar por unha delas, mediante escrito formalizado perante a dirección provincial correspondente dentro do prazo de dez días contado a partir do día seguinte ao da publicación no Diario Oficial de Galicia desta resolución. De non formalizar a opción dentro do prazo, será mantido na lista da área especial de saúde mental, e dado de baixa na listaxe especial de curta duración de atención especializada.


Quinto.-As listaxes especiais derivadas do rexistro das opcións das persoas aspirantes, e de ser o caso, da aplicación dos criterios de asignación de oficio establecidos nos artigos terceiro e cuarto anteriores, serán publicados nos tabolerios de anuncios das direccións provinciais e das institucións sanitarias do Servizo Galego de Saúde, así como na páxina web do organismo (www.sergas.es), logo de resolución desta Dirección de Recursos Humanos do Servizo Galego de Saúde.


Sexto.-Contra esta resolución, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada perante a Dirección de Recursos Humanos do Servizo Galego de Saúde (de ser o caso, recurso potestativo de reposición, polo que respecta ao persoal médico de urxencias hospitalarias), no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.


Santiago de Compostela, 5 de marzo de 2010.

Esperanza Fernández Lago
Directora de Recursos Humanos do Servizo Galego de Saúde



ambuada

gracias monrc!

pero aun no han colgado la lista en el sergas no??  3dfleurs
Mantén tus conocimientos como un reloj de bolsillo, no lo saques para contar las horas, sino para darla cuando te la pidan.

Luck

ambuada, sí está puesta! En la web del SERGAS , emprego público, listados de contratación, persoal de enfermería le das a listaxes en liña y si en el margen de la derecha le das a búsqueda por identidade y poner tu DNI t sale la lista directamente.
http://liweb.sergas.es/Liweb/BusquedaIdentificacion.aspx?IdPaxina=69927
Pincha ahí y pon tu DNI.

Pues por fin!!!!  :thumbup:
Yo que cuando no tengo que madrugar soy una marmotilla, hoy tengo los ojos como platos desde las 7:15 más o menos jaja
Se supone que llaman por ella a partir de mañana.Pero mañana es sábado y no hacen llamamientos los fines de semana(en la general). ¿O pueden llamar hoy para empezar mañana? Pegada al móvil toda la mañana!jeje Soy una pesada... :timiderougir-1:   Pero es que me toca!!

Sin tiempo no era!!

Luck

Ya me contesto yo que acabo de mirar la web de la Ciga.

"Ao contrario do que viñamos indicando, parece ser que as listas entran en vigor hoxe mesmo, é dicir, hoxe mesmo xa se fan chamamentos por estas listas.

O prazo para presentar recursos de alzada empeza mañá e é dun mes."

ambuada

si estoy apuntada a la general, a la especial de urgencias y a la de larga duracion de urgencias extrahospitalarias.... me tengo que desapuntar de alguna?? o las tres son compatibles entre si?

es posible que en una lista me hayan contando unos meses de trabajo "X" y para la otra lista mas meses que esos X?? yo creo que me va a tocar hacer un recurso de alzada no?

graciasxw7ke9gx0

Mantén tus conocimientos como un reloj de bolsillo, no lo saques para contar las horas, sino para darla cuando te la pidan.

monrc

Cita de: ambuada en 12 de Marzo de 2010, 09:20:33 AM
si estoy apuntada a la general, a la especial de urgencias y a la de larga duracion de urgencias extrahospitalarias.... me tengo que desapuntar de alguna?? o las tres son compatibles entre si?

es posible que en una lista me hayan contando unos meses de trabajo "X" y para la otra lista mas meses que esos X?? yo creo que me va a tocar hacer un recurso de alzada no?

graciasxw7ke9gx0


Las listas generales, corta y larga duración de AP son totalmente compatibles, no tienes que desapuntarte de nada, chiqui.
El tiempo trabajado puntúa diferente para las listas de AP.

ambuada

la lista que se llamaba urgencias exptrahospitalarias de larga o corta duracion, ahora la llaman urgencias de atencion primaria de corta o larga duracion.... que raro que le hayan cambiado el nombre no??
Mantén tus conocimientos como un reloj de bolsillo, no lo saques para contar las horas, sino para darla cuando te la pidan.

Alexita

Ola!
En xaneiro presentei unha reclamación o Sergas polas listas de contratación,hoxe vexo que ainda estou mais para baixo na lista.Alguén sabe como facer un recurso de alzada.Gustaríame saber con quen poder falar para saber quen é o responsable da baremación,chamei A Coruña e dinme que non podo facer nada(que presente o recurso de alzada).Digo eu....habrá un responsable que me poida decir.....o porque non se valorou a miña reclamación.
Alguén ,me pode axudar...Estou desesperada,desilusionada e xa non sei que mais podo facer.
Grazas med3d-bagarre1

Alor

Estos lo unico que hacen es tocar las narices y confundir al personal ....

Alexita ...a mi tb me faltan puntos por mis cuentas ... y me dicen lo mismo
"Y si fuera mi vida una escalera me la he pasado entera buscando el siguiente escalón"

aradiah

a ver si me podeis aclarar porque cada vez ando más perdida.
en las provisionales salia admitida en los listados de:
1. general
2. pool
3. urgencias extrahosp
4. urgencias extrahosp corta duracion.
presento reclamación ya que no me apunté a los listados de extrahospitalaria ni me intersa en principio pertencer a ellos (además, s y extrahosp no son compatibles no?) con intención de quedar unicamente incluida en las generales y  pool
y hoy en las definitivas aparezco como admitida en:
general y urgencias larga duración a.p.
por qué he sido eliminada del listado de pool??? es q acaso no es compatible cn estar e las genrales????
por qué salgo en los listados de extrahosp de larga duración ap cuado yo presenté reclamación con la documentación necesaria que yo no me apunté a extrahospitalaria????
y ya puestos, ya que he sido incluida ahi....para qué pueden llamarme en ese listado de urgncias larga duración ap en santiago?? qu centros son estos e esta zona????
perdonar pero es que cada vez que sale un listado me lio aun más y no se a quién recurrir y que me informe

gracias por adelantado

Pingo

Una preguntita: estoy en el área de Coruña, en el 210 en la general y 79 en UEH ¿como veis el tema de trabajo?, lo pregunto por que no conozco a nadie por allí y a ver si alguien me puede ayudar.

graciasxw7ke9gx0


¡¡¡ QUE LA FUERZA NOS ACOMPAÑE !!!!!!

ro

Cita de: Pingo en 12 de Marzo de 2010, 17:01:40 PM
Una preguntita: estoy en el área de Coruña, en el 210 en la general y 79 en UEH ¿como veis el tema de trabajo?, lo pregunto por que no conozco a nadie por allí y a ver si alguien me puede ayudar.

graciasxw7ke9gx0




vas a trabajar un monón... sobre todo en el hospital...  :thumbup: